Detailhandel


Kunderne bliver rigere og rigere hvert år – forbruger øges med 2,6% i gennemsnit renset for inflation. Det giver en fremgang på 30% på 10 år.

På grund af denne udvikling køber kunderne i stigende grad efter indskydelser og lyst, og fristes i lang højere grad af tilfældigheder, omstændigheder og iscenesættelser end tidligere. Nutidens kunder er kort og godt blevet situations¬bestemte.

Produkterne er ens, selve iscenesættelsen af selve købsoplevelsen er alt afgørende. Det er her det er et must at have den rigtige organisation i hele fødekæden med stærke holdninger og værdier tilsat godt købmandskab og smittende motivation.

Lad mig hjælpe dig med denne øvelse og dele ud af min store erfaring fra nøglestillinger fra Dansk Supermarked, TDC og JYSK.

Vores motto: Når vores kunder lykkes – lykkes vi!

 
JensenAdvise   |   Åstrup Strandvej 68 P Lokale N    |   8541 Skødstrup    |   E-mail: lpj@jensenadvice.dk   |   Mobil: +45 2121 0158